yorkienrambo

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Rambo Rodriguez - 24 juni 2011 19:24

Idag så kom mammas moster och hennes två kusiner över. Det var riktigt mysigt, speciellt nät jag sov på hennes kusins knä. Men i alla fall, eftersom jag inte får tugga någonting så var mamma snäll i dag och gav mig vaniljglass. Hon är underbar!

Och så har dom köpt ny mat till mig. Sånn där burkmat som ser ut som bajs men är super gott. Men mamma är lite sur över att jag äter en sånn där bägare på en dag, en halv ptill frukost och den andra halvan till middag. Vilket betyder att hon måste köpa runt 30 burkar för bara en månad. Men vad gör det? Det är ju så gott!

Just det, fick hälsa på min kompis Minimi idag och hans irriterande mamma och sura syster. Dom gick iväg med syrran för hon höll bara på att morra och skälla, mamman skällde bara och hoppade runt mig medans jag hälsade på Minimi. Plötslig så kör hon upp sin blöta kalla nos i röven på mig. Så då sa jag ifrån. Man ska faktiskt uppföra sig! Ska det vara så svårt? Fnys...

Jaja, nu ska jag sova lite.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards