yorkienrambo

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Rambo Rodriguez - 12 juni 2011 20:35

Tjo.

Jag och mamma har varit på läger på skarpnäckhundungdom. Vi har fått testa på lite nya grejer. T.ex rallylydnad som vi var super på. Fast det var lite varmt så det var lite segt. Men vi ska nog vara med på något km i augusti i rallylydnad, bara för skojskull. Vi har även fått testa på agillity som jag också var jätte duktig på. Jag tyckte det inte var så stor skillnad mellan agillity och att gå runt hemma. Men i alla fall så var det en massa andra hundar där. Alla verkade jätte snälla men alla har ju sina gränser, speciellt jag. Men vi sov inte där. Mamma är förkyld och jag orkar inte sova med en massa hundar så vi åkte hem. 

Vi återvända nästa dag kl 9. Då började freestylen. Jag är ju så duktig på det så jag fick träna på lite mer avancerade grejå hade mamma korv i händerna så det gick väldigt fort. Sen hade vi lite lekar som vi vann så vi fick två tuggben och en massa bajspåsar. Så nu kan man bajsa på. Sen var det promenad, lunch och sen var det slut. Vi hade jätte kul och mysigt, trotts att det var väldigt varmt på lördagen.

Mamma har även beställt en tävlingslicens till mig så vi kan vara med på km och kanske andra tävlingar.

Mammas iphone ä tydligen död så hon har en gammal mobil som inte har en sådan jätte bra kamera. Men dom tog en massa bilder på lägret så det kanske dyker upp några sen.

Nu ska jag tugga på mitt ben!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards