yorkienrambo

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Rambo Rodriguez - 18 juni 2011 14:56

Idag så åkte jag med mormor till gammelmormor. Inte så skojigt där men man får hänga med i alla fall.

Mamma gjorde en film om mig för inte så längesen men hon har inte hunnit lägga upp den förrän nu.



 

Av Rambo Rodriguez - 18 juni 2011 01:30

Var just ute på min sista runda. Mamma skulle slänga sopor i konteinern och då när vi vänder oss om så står det en stor svart hund framför oss och vifftar på svansen. Mamma ställer sig genast framför mig och väntar på att hunden ska gå iväg. Vilket den inte gör och då bestämde jag mig för att hjälpa till, så jag började skälla. Det hjälpte inte. Den började springa runt oss istället och mma fick gå runt i cirklar för att hålla sig mellan oss. Fattar inte hunden att jag vill inte leka. Jag vill göra min kissrunda ifred. tillslut hör vi någon som försöker kalla på hunden men hunden går inte iväg. så efter typ 6 försök att bara kalla på hunden så börjar kvinnan jaga hunden tills hon får tag i halsbandet. Sen går dom iväg. Asså skit, 2 försök att kalla på hunden är okej, men 6 gånger? Är hon dum eller?

Jaja, nu ska jag ligga i min korg och försöka sova. Det var en traumatisk upplevelse.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards